Domov
Kazalo
Kontakt
English
Novica  / 
Pomanjaj pisavo
Poveaj pisavo
Natisni
Kje smo

Kabinet predsednika Vlade Republike Slovenije

Gregorčičeva 20, 25

1000 Ljubljana

+386 1 478 1000

gp.kpv(at)gov.si

 

 

  

  

 

Vlada RS

Upravne enote

E-uprava

Ministrstva

Predsednik RS

Državni zbor RS

Novica
01.02.2006
Gospodarski kolegij predsednika vlade o promociji slovenskega turizma

FOTO: KPV

 

Člani gospodarskega kolegija predsednika vlade so na današnjem sestanku govorili o promociji slovenskega turizma ter vlogi samega turizma pri izhodiščih za pripravo na predsedovanje Slovenije Evropski uniji. Strinjali so se, da turizem še vedno predstavlja izhodišče za boljšo prepoznavnost Slovenije v svetu, prav tako pa tudi za še neizkoriščene možnosti gospodarskega in družbenega razvoja. Stanje na področju prepoznavnosti Slovenije v svetu po mnenju gospodarskega kolegija predsednika vlade ni zadovoljivo, zato bo potrebno na tem področju še marsikaj narediti, velika priložnost za promocijo pa bo tudi predsedovanje Evropski uniji v prvi polovici leta 2008.

 

Prioriteta v novi strategiji slovenskega turizma je oblikovanje nove trženjske znamke »Slovenija«, ki mora temeljiti na slovenski identiteti, tradiciji in že obstoječih nacionalnih simbolih. Z novo trženjsko znamko moramo biti zadovoljni Slovenci, privlačna in zanimiva pa mora biti tudi za tujino, predvsem na področju turizma, gospodarstva, športa, kulture in znanosti. Potrebno je pristopiti k ambicioznejšim ciljem na področju turizma in učinkoviteje izkoriščati priložnosti, ki jih nudi turizem za narodno gospodarstvo, predvsem na področju uravnoteženega regionalnega razvoja ter v zvezi z uresničevanjem ciljev na področju zaposlovanja.

 

Del promocije slovenskega turizma morajo predstavljati tudi bolj neposredne akcije, kot so sodelovanje z nizko cenovnimi letalskimi prevozniki, učinkovitejša elektronska komunikacija, združevanje potencialov posameznih turističnih regij ter koncentrirano oglaševanje v ključnih medijih in na trgih v tujini.

 

Po mnenju članov gospodarskega kolegija predsednika vlade mora Slovenija v prihodnjih desetih letih postati razvita turistična država s primerljivo evropsko kakovostjo turističnih storitev in raznovrstno turistično ponudbo, ki bo konkurenčna do drugih turističnih območij.

Nazaj na seznam
|
Na vrh